« Home | Happi Father's Day. » | Screw handbags, we're going for gold. » | Nearly died in Bali. » | Till bikini waxing do we part...and let's talk abo... » | ah ling punya store » | Cat abuser says "sorry", "sorry" my f*cking foot. » | Poor innocent little pussy - Pictures of the kitty... » | How was your Valentine's Day? » | House, then a car? We work hard to lease stuff fro... » | Turning 18, for the 8th year in a row. »

Mendapat kunci rumah dengan rasmi.

Dalam lebih kurang masa 10 jam, saya dan teman lelaki saya akan mendapat secara rasminya kunci kepada rumah pertama kita. Walaupun ia sesuatu yang sudah diidamkan kita untuk masa yang lama, namun kita tahu juga bahawa tanggungjawab yang perlu dipikul merupakan beban.

Namun begitu, kita berharap dapat menyewa rumah itu secepat yang mungkin untuk meringankan beban yang sedang dipikul. Bagus juga kalau sewa itu dapat membiayai bayaran kepada bank serta kos yang dikenakan oleh pihak pengurusan perumaha tersebut.

Saya rasa bahawa lebih baik saya tidur sekarang kerana saya asyik membeli-belah di laman web yang menjual baju dan saya baru sahaja membelanja lebih kurang RM500 dalam masa 2 jam. Adakah saya sudah gila?!?


Sekian, selamat malam dan terima kasih kerana sudi membaca 'post' blog ini dalam Bahasa Malaysia.


xxx,
ah ling

Labels: , , , , ,

PPP Direct I adopted a cute lil' mouse fetus from Fetusmart! Hooray fetus!